010 United

Rotterdamse jongeren verbinden via muziek, meer info volgt…

My Voice

Kunstproject ‘My Voice’ geeft jongeren een gezicht en stem.
13% van de jongeren in Nederland tussen de 17 en 28 jaar bevinden zich in een kwetsbare positie, we hebben het hier over meer dan 74.000 jongeren in Nederland met het grootste percentage in de Randstad. Beyond Bars & Oranjebeek zoeken de verbinding met deze kansrijke jongeren en de maatschappij. Wij ondersteunen hen naar een eerlijk zelfbeeld en het doorbreken van oude patronen. Wij zetten kunst in als ondersteuningsmiddel (behandelmethode) om hen ruimte te geven (middels expressie en openheid) om zo te werken aan hun persoonlijke ontwikkeling. Wij werken met professionals, ervaringsdeskundige, artiesten en kunstenaars om de jongeren met zichzelf te verbinden en vervolgens met de maatschappij, wij gaan voor inclusie en diversiteit!

Bekijk hier het resultaat van de pilot op YouTube

Website volgt.

RRA Campagne

Rotterdam Recruitment Agency slaat de brug tussen jongeren en bedrijven. Voor jongeren om deuren te openen naar een stabiele toekomst met perspectief. Voor bedrijven om met talent te werken dat normaal niet bij hen aanklopt.

Voor RRA hebben een drietal songs geschreven en geproduceerd als campagne om jongeren bewust ervan te maken dat werken op de lange duur lonender is dan het snelle geld op straat en dat verandering pas komt als je echt uit je ‘cirkel’ breekt.

Bekijk videoclip ‘Cirkel’ op YouTube

Bekijk videoclip ‘Zo Wil Ze Niet Leven’ op YouTube

Beluister song ‘Perfecte 10’ op Spotify

Website: https://www.rraworks.nl/